Vad ska dagens rubrik heta?

Hejsan!
 
Just nu sitter jag bänkad framför TVn och kollar på 90210. Skoldagen var ganska lång, men även väldigt bra. Vi hade våran första tekniklektion (för de som inte vet går jag teknikprogrammet på Rinmangymnasiet). Temat som vi ska jobba med verkar väldigt kul. Att börja gymnasiet har vart väldigt kul. Ny klass, nya lärare - jag älskar det! Klassen är toppen, vilket även lärarna är.
 
Nu har andra veckan börjat och alla lektioner börjar sakta men säkert dra igång på riktigt. I lördags började jag även med min första simgrupp! Jag var super nervös och trodde att alla barn skulle drunkna, men lyckligtvis klarade sig både dem och jag! På söndagen kändes det bättre då jag hade 2 grupper. Även det var kul!
 
Snart blir det pankakor till middag, syrrans vecka att bestämma maten. Men jag klagar inte! ;)
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: