3 advent

Alltid när året börjar gå mot sitt slut känns det som om tiden går mycket snabbare än i vanliga fall, eller hur? 2012 har vart ett tuft och svårt år för mig då många saker har hänt, men ju mer vi närmar oss 2013 är jag redo för att starta om på nytt!
 
Idag är den 3 advent vilket betyder att det bara är 9 dagar kvar till julafton! Jag har en hel del andra julklappar som ska inhandlas och på fredag efter skolavslutningen ska mamma, jag och Johanna åka till Erikslund och julshoppa med resten av folket. Snacka om att det kommer vara mycket folk där... Mamma sitter just nu i köket och slår in alla julklappar hon köpt. Eftersom det är den 3 advent idag så funderar vi att ta oss ut och köpa gran.
 
Igår kväll var vi ett antal simtränare som var hemma hos Rebecka på myskväll vilket slutade i att vi hade snöbollskrig ute på gården. Självklart blev jag mulad i ansiktet och kastad i en snöhög... Men vi hade väldigt kul!
 
Glad 3 advent på er alla!
 
 
[bildkälla]
 
Postat av: Maria, Kristoffers mamma

Hej!
Hur mår du idag? Hoppas att ögat känns bättre och att blåtiran inte är alltför framträdande...
GOD JUL!

Svar: Hej! Nu mår jag bra, det är inte svullet längre med gör fortfarande lite ont.God jul och gott nytt år!
Amanda Pettersson

2012-12-17 | 09:38:59

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: