Alltid i mitt hjärta

De senaste dagarna i skolan och hemma har jag lyssnat på soundtracket till Twilight. Det fick mig att påminnas om hur mycket jag egentligen älskar denna saga och hur länge sedan det var sen jag såg den första filmen. Sista filmen var speciell och att jag bara haft tid att se den en gång på bio gör mig så ledsen. Jag har nu kunnat smälta att det är över. Fast, såklart inte helt över. Twilight kommer ju alltid finnas i mitt hjärta.
 
 
[källa]
 
Postat av: Lollo

Åååh!♥
Även om jag inte är sådär "besatt" längre så kommer man ju alltid att älska Twilight!


Synd att twilightktr fick läggas ner :(
Men man har ju som sagt förminskat intresse & för lite med tid..

Svar: Kan inte säga att jag heller är lika besatt, vilket är synd. Men man kommer ju aldrig glömma sin första kärlek! ;)♥
Tycker också det var synd att den fick läggas ner, men vi hade ju ingen tid för den längre. Tempot blev högre i skolan och vi fick mer och göra. Det är synd att vi inte fick något riktigt slut med bloggen! :(
Amanda Pettersson

2012-12-20 | 21:28:09
URL: http://saralovisa.blogg.se/

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: