Dan' efter doppare dan'

Sitter på mitt rum och lyssnar på soundtracket till Breaking Dawn part 2 som jag fick i julklapp. Jag fick även lite nya skidgrejer som underställ, hjälm (fast jag själv var med och köpte den), plus den super snygga skidjackan jag sett på Stadium. Jag är riktigt lycklig! Jag fick även några snygga smycken, J.K Rowlings senaste bok Den Tomma Stolen. I min julstrumpa låg en tidning, Essie nagellack och en bakbok om Whoopies!
 
Det var en riktigt bra julaftton förutom att jag är sjuk och har halsfluss... Kunde inte direkt njuta av den goda julmaten (eller äta den alls). Men julmaten har ju en tendens att räcka ett tag så jag kommer få chansen att smaka lite på den. Höjdpunkten igår kväll var nog när en man utklädd till tomte och med en stor säck på ryggen gick förbi vårt fönster. Han var tämligen full och trillade ute på gatan, förutom det visste han knappt vart han skulle och gick hela tiden upp på fel uppfart. Jag hoppas att han hitta rätt tillslut!
 
Snart kommer farmor och farfar och vi ska fira jul ännu en gång. På annandagen åker vi till mormor och morfar där min moster och morbror också är så ska vi fira lite jul med dem också!
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: