Ett nytt år väntar

GOTT NYTT ÅR!
2012 har både vart ett tufft år men ändå fyllt med spännande saker. För er som läst min förra blogg kanske kommer ihåg att vi tog hem en utbytesstudent för att bo hos oss, det fungerade inte speciellt bra och efter några månader beslöt vår familj att avbryta hennes visteles hos oss. Efter all turbolens är jag redo för ett nytt år med nya möjligheter!
 
Under 2012 har jag gjort en del roliga saker också, som t.ex:
- Sett Dirty Dancing på Chinateatern i Stockholm
- Vart i England 2 veckor
- Sett OS-arenan och ett OS-lopp i cykling!
- Vart på klassresa i Krakow
- Besökt Auschwitz
- Börjat gymnasiet i en grymt bra klass!
- Fått nya helt otroliga kompisar!
 
Ja, som ni kan se har det hänt en del. Och jag hoppas att alla ni där ute också vart med om bra och roliga saker. Nu väntar 2013, och jag är redo. Är ni? ;)
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: