Full rulle va' det här

Hejsan hoppsan!
 
Borde nog inte sitta och blogga just nu egentligen, förmodligen borde jag ligga i min säng och sova...
Imorn startar nämligen våran konserthelg - Musikskolans ljudklappskonsert, är det som står på schemat. Inge tid för plugg här inte. Hela kvällen var det rep i Stålforsskolans konserthall, men tack oh lov hann jag hem till XFactor finalen! Men efter att Isak åkt ut (borde vart Awa) har jag ingen lust att titta längre.
 
Minns nu hur jag för någon vecka sedan skrev om att jag längtade efter snö? Nu kan det räcka tycker jag! Det blev total kaos i stan när bussarna ställdes in pga den dumma snöstormen. Inte vad jag önskade...
Det positiva är att vi får snö till jul i alla fall!
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: