Julstress

Nu så börjar få lite mera julkänsla och det är väl delvis för att vi fått jullov! Efter avslutningen igår åkte mamma och jag iväg till Erikslund där jag köpte två tröjor till mig själv från Lager 157. Jag bjöd även mamma på fika och vi köpte en del julklappar!
På kvällen sedan åkte jag, Mimmi, Lisa och Liza hem till Anna där vi åt super god pizza, fikade, spelade med andra ord och snackade mycket! Det var väldigt synd att Malin var sjuk och inte kunde vara med. Men nu när vi har lov kan vi ju träffas massor!
 
Idag har jag och pappa åkt runt i hela stan och köpt julklappar till familjen och släkten, bland alla julstressade människor! Lunch åt vi på nyöppnade Burger King i stan. Pappa och jag åkte ut kl.11 imorse men kom hem kl. 15. Nu är jag väldigt trött och ska spela The Sims 3!
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: