Min galna helg

I helgen hade jag fullt upp, med både saker jag visste om skulle göras men även saker jag inte visste om.
 
På lördagskvällen var vi simtränare hemma hos Rebecka på myskväll som slutade i snöbollskrig, som jag tidigare berättat.
 
Söndagen den 3 advent var vi ute på travet och kollade på Johanna, min lilla syster, när hon red längstfram på Ponnytravets luciatåg ute på Sundbyholmstravet. Red gjorde hon på Mulle. Riktigt fint och fina bilder fick jag också som kommer upp senare! Efter det fotade jag travhästarna när de tävlade. Kul att se det på nära håll!
Efter luciatåget åkte vi in mot stan där mamma sa att en "hemlighet" väntade. Jag hade då ingen aning om vad som skulle hända mig... När vi stannar utanför badhuset ser jag Krille och Axel kommande mot våran bil. Mamma öppnar dörren och Krille skriver "Surprise!". Därefter kidnappade de mig hem till Krille där vi åt mat och kollade på Expendables 2. Kvällen slutade dock i lite elende.
 
Krille, min kära bästa vän, lekte ninja med två linjaler på andra sidan rummet och den ena linjalen gled ur hans hand och träffade mitt öga som en blixt. Hem till mamma och pappa kom det en tjej som hade papper för ena ögat. Det blev ingen större skada skedd och idag har svullnaden gått ner. Det var fortfarande en awesome överraskningsfest!
 
Johanna och Mulle! Suddig mobilkamerabild...
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: