På äventry

Halloj läsare, nu har jag lite att berätta för er!
 
För någon vecka sedan bestämde sig min familj att åka bort över helgen, dock hade vi ingen aning om vart vi skulle. Någon dag senare sa pappa att han bokat hotell och att vart vi skulle var en överraskning. Igår'morse bar det av. Vi absolut ingen aning om vart vi skulle! Första stoppet var på en julmarknad vid Skokloster Slott. Där åt vi lunch och gick runt bland de olika marknadsstånden, såklart köpte vi marknads nougat och brändamandlar! Bilderna, som ni kanske redan sett finner ni här!
 
Sedan bar det iväg igen. Mamma som konstant hade gissat på Uppsala hade rätt! Vi stannade först vid hotellet och dumpade våra grejer och sedan åkte vi iväg till Fyrishov badhus. Där stannade vi länge innan det blev dags att bege sig till hotellet igen för att äta lite mat.
 
Idag morse åt en riktig god hotellfrukost (alltid lika gott) och sedan åkte vi ner på stan i det super kalla, men fina, vädret! Efter lite shopping på stan och lite fika åkte vi mot Västerås och stannade en sväng på Erikslund och åt sen lunch/middag på IKEA.
 
Ja, nu vet ni vad jag har gjort under helgen. Och kul har jag haft! Dessutom kan jag officiellt säga att Uppsala är min favorit stad!
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: