Slapp-torsdag

Hejåhå vad fort veckan går!
Imorgon är det fredag och bara EN vecka kvar till jullov! Som jag längtar. Se så fram emot julafton och äta god julmat. Det ska bli riktigt mysigt! Och idag har jag även tagit tillfället i akt och köpt två julklappar! Som rubriken lyder har jag haft en väldigt slapp dag i skolan.
 
Jag började dagen med en sovmorgon och Luciatåg i skolan på det, därefter var det matte, lunch och sedan film! Filmen vi såg på hette Vågen eller Die Walle på tyska. En riktigt bra och tankvärd film baserad på en verklig händelse. Efter skolan köpte jag som sagt lite julklappar och tog mig sedan vidare mot kiropraktorn. Dagen gick minsan fort!
 
Fick en julklapp av en av mina simmare, riktigt snällt!
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: