Tips från er

Jag skulle väldigt gärna få in lite tips från er läsare på t.ex. böcker och filmer! Min läslista börjar ta slut och filmerna som stått på min lista att se på är helt slut. Så snälla alla ni där ute som läser min blogg, tipsa mig!
 
Postat av: Madelene

Åh! De böcker jag läst under året som jag verkligen älskar och kan tänka mig att läsa om är "One Day" av David Nicholls och "The Fault In Our Stars" av John Green. Jag läste båda på engelska men vet att de även finns översatta till svenska under titlarna "En dag" och "Förr eller senare exploderar jag" (kommer ut i januari, om jag inte minns fel). En annan bok jag älskar är "Dear John" (jag är ganska säker på att alla Nicholas Sparks böcker är säkra kort!).

Filmer jag aldrig får nog av är bl.a "One Day" (haha, baserad på boken jag nämnde - men om det inte är för sent: LÄS BOKEN FÖRST!), 500 Days of Summer, The Vow, P.S I Love You, Love Actually, The Blind Side... ja, listan kan nog fortsätta i evighet! Sannolikheten att du sett dessa är väl dock ganska stor... haha! ;)

Hoppas du fick lite inspiration åtminstone! :) Kram och gott nytt år!

Svar: Tack så mycket! Ja som du redan kunde gissa på har jag läst eller redan sett de flesta böcker/filmer. Något jag inte visst var att "The Fault In Our Stars" även fanns på svenska, den måste jag ta mig en titt på! Boken på engelska var så otroligt bra! Några Sparks böcker har jag inte läst, men mitt nyårslöfte kanske ska bli att läsa några böcker av honom? :)
Tack för tipsen! Stor kram och gott nytt år på dig med!
Amanda Pettersson

2012-12-30 | 18:13:28
URL: http://msterner.webblogg.se

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: