All I've Ever Needed

Skådespelerskan Nikki Reed (aka Rosalie) och hennes man, sångaren, Paul McDonald skrev en låt tillsammans som är med på soundtracket till Breaking Dawn part 2. De har spelat in en låt tillsammans förut och jag tycker verkligen deras röster passar så bra ihop! Låten som är med på soundtracket heter All I've Ever Needed och eftersom jag inte har velat få några spoilers från filmen innan jag såg den så har jag inte lyssnat på låtarna osv. Men här kommer Nikkis och Pauls fina låt!
 
 
 
 
 
 
Postat av: Madelene

Definitivt en av mina favoriter från soundtracket! :)

Svar: Samma här! Jag älskar verkligen Nikkis röst, tycker den är jätte bra! :)
Amanda Pettersson

2012-11-17 | 17:21:01
URL: http://msterner.webblogg.se

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: