Dagarna som gått

Hejhoppsan folks!
Lovet närmar sig sitt slut och nu tänkte jag berätta vad jag har haft för mig de senaste dagarna. I måndags bakade ju som sagt med Lisa H, i tisdags träffade jag Anna från min gamla klass (känns konstigt att vi inte går i samma klass längre...). I onsdags började jag dagen med en HLR utbildning med simningen och senare på kvällen träffade jag Krille, Axel och Philip för att gå på bio och se filmen Ted! Den var hur rolig som helt och recension kommer. Men den tipsar jag till alla er där ute som vill se nått roligt på bio!
Annars har mamma, jag och Johanna bakat lussebullar och jag har börjat träna på Curves! Super nöjd.
 
Idag träffade jag Ludvig, Jesper, Lisa H och Malin för en fika på stan. Vi var på Bistro, ett nytt ställe i stan. Det var mysigt men jag blev besviken på deras Chai Latte som smakade glögg... Ikväll ska jag, mamma och pappa på bio då vi ska ses Skyfall, eftersom min syrra ska sova hos sin kompis.
 
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: