Det visste du inte om mig...

Att jag är nämligen en person som samla på sockerpaket! Jag hållt på och samlat i 3-4 år tror jag. Det var min pappa som kom med idén när mina föräldrar tyckte jag slute samla på kapsyllock. Han samlade själv på sockerpaket när han var i min ålder och jag fick överta det lilla från hans samling. Idag har jag 273 sockerpaket! Målet just nu är 300. Men, det visste du väl inte om mig? ;)
 
 
Samlar ni på något speciellt?
 
 
Postat av: Madelene

Haha, nej, vad roligt! Sockerpaket, jag har aldrig hört någon som samlat på det tidigare! :D Jag samlade också på kapsyler när jag var yngre men just nu samlar jag inte på något speciellt... Lite tråkigt faktiskt - jag borde hitta något nytt att samla på! :D Kram!

Svar: Kanske ska du också börja samla på sockerpaket? Haha. Man får så många när man är ute och reser, osv. :D
Amanda Pettersson

2012-11-10 | 13:29:51
URL: http://msterner.webblogg.se
Postat av: adam :D isaksson:D

Har ngra till dig :D

Svar: Då får du skicka dem till mig på posten!! :D
Amanda Pettersson

2012-11-10 | 14:57:09
Postat av: Therese

hahaha! wow, det var något som jag aldrig hört om förut! :o, men vad roligt ändå! :D Ett tag samlade jag på läkerol-askar, men efter att ha fått ihop runt 15 st, slutade jag, det tog för stor plats (a) :p

kram! :*

Svar: det är många som inte har, hahaha! ;) läkerol-askar har jag aldrig hört förut, speciellt! förstod att du sluta :P har ju mina i stora glasskålar så de får plats på mitt rum! dock är de ganska dammiga och behövs dammas av...
kram :D
Amanda Pettersson

2012-11-10 | 15:57:12
URL: http://theresejohanssooon.blogg.se

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: