Let it snow!

åh, äntligen är den kära snön här! jag älskar att höra knirret under skorna när man är ute och går, eller när man kollar ut från klassrummet och ser snöfyllda tak. snö har en sådan mysfaktor att det inte är sant!
idag, just som alla andra dagar, har jag vart i skolan. var faktiskt hemma och sjuk igår dock... just denna torsdag har jag varit 16 år i en vecka!
 
idag på lunchrasten bestämde ludvig, anna och jag att springa ner på stan och köpa lussebulle och varmchoklad. inne på pressbyrån när jag skulle betala så ser jag någon som ska tränga sig förbi i den lilla affären bakom mig. ganska irriterad blir jag men sen så hör jag en välbekant röst, nämligen min mammas! blev ganska överraskad.
 
nu är jag hemma efter en lång dag, har nyss ätit jätte god mat och sitter nu och håller på med franskan. senare blir det Revenge och matte!
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: