Lykke Li

i know places we can go, babe.
 
det finns inga ord som kan beskriva min kärlek för lykkes texter! de är bara helt magiska och hennes röst, den är verkligen verkligen underbar. det var i 7an efter att jag sett new moon på bio (och totalt älskat den) som jag började bli intresserad av henne. av min kärlek för twilight fick jag reda på att en skvenskartist hade med en låt på soundtracket i new moon. awesome, tänkte jag! ända sen dess har min kärlek för denna otroliga artist växt.
 
efter det börja jag leta upp lykke lis musik på youtube. jag fick reda på att låten "possibility" var specialskriven till just new moon. så jag bestämde mig för att hålla ett föredrag om lykke på svenskan det året. följande år har jag skrivit en recension om henne (på svenskan igen).
men tillbaka till henne, jag älskar att hon älskar att vara udda och bara klä sig i svart.
 
finns det någon mer där ute som älskar lykke li lika mycket som jag?
 
 
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: