Oj vilken vecka!

 
Är nyss hemkommen från en 5 km lång promenad i skogen tillsammans med pappa. Sitter nu och kollar på Big Bang Theory och äte lussebullar. Är lite frusen, men det var skönt att komma ut! Vi hittade en del svamp och jag hade med mig kameran och fotade.
Denna vecka får både en tumme upp och ner. Fysiken har ihjäl mig! Vill verkligen inte läsa fysiken, men jag har inget val. I tvåan kan jag läsa biologi istället för den dumma fysiken! Har prov på tisdag...
 
Såg ju Breaking Dawn part 2 i tisdags natt/onsdags morgon. Den var helt mind blowing! När jag kom hem vid 02.00 vill jag inget hellre än berätta allt som hänt för mamma! Gick tyvärr inte så bra, så jag gick skriva ner alla mina känslor på Twitter istället! Har så många känslor runt denna film. Måste se den så snart så möjligt igen!
 
 
 
 
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: