Regnet faller

Har inte bloggat sen förra veckan, då jag fyllde år. Jag hade en toppen födelesdag då jag bland annat fick en kamera väska, ny (och helt underbar) stereo, en klocka och lite mer. Hade en lång och tråkig dag i skolan den dagen men på kvällen firade vi mig med god mat. På fredagkvällen kom mina vänner över och vi käkade pizza och åt supergod och fin tårta som mamma gjort!
 
För övrigt är det inte mycket som händer i mitt liv. Skolan och livet rullar liksom på. Och snart är det dags för jul! Nu på kvällen piskar regnet mot mina fönster och jag hoppas att det snart ska falla snö istället. Enligt nyheterna ska det börja bli kallare framåt helgen och snöa på torsdag. Jag längtar!
 
 
 
Postat av: Malin

Lånar din bild till mitt facebookomslagsfoto :)

Svar: Lugna puckar :)
Amanda Pettersson

2012-11-26 | 21:16:57
URL: http://evemalle.blogg.se

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: