Skyfall

Om filmen: Bonds lojalitet mot M sätts på prov när M:s förflutna gör sig påmint och plågar henne. När MI6 utsätts för en attack måste agent 007 hitta och förgöra hotet, oavsett vad det kostar honom personligen (källa)
 
Skådespelare: Daniel Craig, Judi Dench, Naomie Harris, Javier Bardem, Ralph Fiennes, Ola Rapace m.fl.
 
Regissör: Sam Mendes
 
Genre: Action, Thriller
 
Speltid: 2 h 24 min
 
Åldersgräns (på bio): 11 år
 
Mina tankar: Om denna film har jag bara positiva tankar! Alla action scener var suveräna och handling bättre än bra. Men andra ord så älskade jag den! Den hade sina humorglimtar och allvarligare stunder. Men filmen blev, till min stora glädje, aldrig dålig. Det blir en stor tumme upp för regissören Sam Mendes. Jo, och så var ju Ola Rapace med i denna actionrulle. Tummen upp till honom också! Ola gjorde en bra roll som bondskurk.
 
Betyg: 5 av 5
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: