TED

Om filmen: Filmen berättar historien om John Bennett, en vuxen man som måste hantera sin älskade teddybjörn som blev levande till följd av en önskning när han var barn... och som vägrat lämna hans sida sedan dess. (källa)
 
Regissör: Seth MacFarlane
 
Skådespelare: Mark Wahlberg, Mila Kunis, Seth MacFarlane (röst), Giovanni Ribisi m.fl.
 
Genre: Komedi
 
Speltid: 1 h 46 min
 
Åldersgräns (på bio): 11 år
 
Mina tankar: TED var mycket bättre än vad jag trott! Inte för att jag trodde dåligt om den innan, men i alla fall. Filmen var så full med humor att det inte var sant! Den var helt skjuk, allvarlig, små creepy och rolig. Ja, mer har jag helt enkelt inte att säga. Humor för den som gillar humor!
 
Betyg: 3 av 5
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: