10/10

Usch nu var den så där lång tid sedan jag bloggade igen....
Men vad kan jag säga? Det är så sjukt mycket att göra i skolan hela tiden. Men nu så var det onsdag igen och denna dag har varit toppen! Imorgon är det dags för prov i samhällskunskap + engelska redovisning (som resten av klassen redan gjort). Jag hoppas att båda två ska gå bra! :)
 
På fredag ska jag till frisören, har längtat så! Ska slinga håret lite blondare och så får vi se vad mer jag gör! Längden ska i alla fall behållas och denna gång kommer det inte bli någon rosa dip-dye!
 
Ikväll så är det dags för avsnitt nr 2 av nya Grey's Anatomy säsongen! Så då kommer mamma och jagsitta bänkade framför tv:n redo med te! Hoppas verkligen det blir ett bra avsnitt efter vad jag och Therese tyckte om det förra...
 
 
[bildkälla]
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: