a=v/t

Många dagar har gått sedan jag sist bloggade. Men så blir det när skolan och resten av livet tar över.
 
Just denna vecka är full proppad med prov och redovisningar, usch. Idag hade vi bland annat ett teknik prov som kändes ganska bra. Vi får ju se sen hur det gick... Imorgon är det dax för det första och stora fysikprovet. JAG VILL INTE! Men ibland har man inget val. Så just därför kommer denna kväll bestå utav matte och fysik. Jaja, bara jag får se Suburgatory ikväll så är allt okej.
 
Imorgon startar den nya säsongen utav Grey's Anatomy!!! Jag är så spänd och förväntansfull på vad den här säsogen har att erbjuda efter förra säsongens sista avsnitt. När jag kikade in på Tumblr här om veckan hittade jag en massa gifs då den nyss startat i USA. Hann tyvärr se lite för mycket av vad som kommer att hända...
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: