En tisdagskväll

Sitter inne i fotöljen på mitt rum och lyssnar på musikguiden i P3 samtdigt som jag sufar runt på Internet. Musikguiden denna vecka är Moa Lignell från Idol! Hon spelar riktigt bra och lugn musik, vilket passar in nu på kvällen.
Idag har det vart fullrulle, skola + sånglektion. Blev även påmind av mamma att jag ska till tandläkaren imornbitti. Vilket betyder att jag missar min andra sovmorgon denna vecka...  Men det får jag ju igen på höstloven som det snart är dags för!
 
Nu har jag tänkt att kolla på lite Suburgatory! Upptaderade iPaden i helgen vilket betyder att jag kunde ladda ner alla nya appar och till min stora glädje kunde man se det utan att ha premium. Lycklig tjej!
 
 
[bild från min instagram - onlyamanda_]
 
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: