Fredag? Nej, bara torsdag.

Hela denna dag har jag gått i tron om att det har vart fredag! Har väl vart så sugen på lov antar jag. Men tyvärr, idag är det bara torsdag som idag innebar hördelen på franska provet. Frågan är då, gick det bra? Åhja det kändes väldigt bra i alla fall! Efter det åkte mamma och jag till vårdcentralen där vi skulle kolla min rygg som jag gjorde illa för två år sedan på en gymnstikträning. Fick ingen bra lösning eller svar på vad det kan vara. Men jag fick ta ett blodprov så ska det ta lite tester och så!
 
Efter skolan gick mamma och jag en sväng på stan där dem idag hade After Work i alla gallerior. Jätte mysigt och trevligt! Mamma och jag lyckades prova på några praliner som sedan fick följa med hem också.
 
 
Längtar tillbaks till London...!
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: