Lång vecka

Då så var denna vecka snart slut och höstlovet närmar sig. Längtar ihjäl mig för långa sovmornar och sega dagar.
 
Oftast brukar jag känna att veckorna går så snabbt, men detta hade precis den motsatta effekten. Matteprov och nya skoluppgifter gjorde den väldigt seg. I lördags tog jag en fika på stan med mina vänner och sedan begav jag mig i regnet till teatern där Scenknuten hade sin premiär av musikalen Grease! Den var riktigt bra och den var rolig också. På kvällen blev vi bjudna på middag hos Helena, Elvira och Matilda. En riktig tjejkväll!
 
Denna dag spenderades i badhuset och framför datorn. Borde kanske tagit tag i franskan eftersom provet närmar sig, men jaja. Snart är det dags för Solsidan och lite familjemys!
 
 
[bildkälla]
 
 
 
 
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: