Linnea Henriksson

Åh, jag har hittat en ny favvo artist - Linnea Henriksson. Hennes låtar "Alice"och "Lyckligare nu" har spelats mycket på radion under hösten. Men det var nu i helgen när jag såg henne på Moraeus med mera då hon framförde låten "Jag vet nåt som inte du vet". Sjuuuuuuk bra! Här nedan kan ni lyssna på de två låtar med Linnea som jag gillar mest.
 
 
 
 
 
 
Postat av: Madelene

Ååh jaa, Linnea är för härlig! Mina favoritlåtar från hennes album är (förutom "Lyckligare nu") "Aldrig blekna" & "Dansa med mig"! :D Kram!

Svar: Jag vet! Hennes utseende är allt för härligt, och rösten!! Byxorna hon har i klippet när hon sjunger Jag vet nåt som inte du vet är hur snygga som helst. Jag älskar även att hon inte är den "pinn-smala" artisten utan bara är helt vanlig! Kraam :D
Amanda Pettersson

2012-10-04 | 12:42:04
URL: http://msterner.webblogg.se
Postat av: Madelene

Svar: Jaa, det reagerade jag också på när jag såg klippet! Skönt att alla artister/kändisar inte går efter alla dessa sjuka skönhetsideal!!! Kram! :D

Svar: Eller hur! Hon är så sprallig och glad också, det älskar jag :D
Amanda Pettersson

2012-10-04 | 13:06:25
URL: http://msterner.webblogg.se

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: