The Body Shop

Idag så tog mamma och jag en rund på Tuna Park där vi skulle köpa lite skolprylar. Då så märkte vi att Body Shop har öppnat en butik där, så självklart gick vi in och kollade. Såklart fick vi med oss några saker där ifrån. Vi fick reda på att de öppnat i torsdags, så det fanns några bra erbjudande. Nu har jag en ny duchtvål och body butter att ha i skolan och efter mina helger i badhuset. Riktigt toppen!
 
 
[Fotat med Pentax K-x]
 
 
Postat av: Madelene

Åh, TBS produkter är guld värda! Sååå bra! Jag har också en shower gel och kanske fyra små och två stora burkar med bodybutter! Kan inte få nog, haha! :D Kram!

Svar: Nej jag vet! Man vill ju nästan ha alla! Nu har jag 2 stora och en liten + en shower gel nu då :D är så himla glad att de öppnat en butik på tuna park nu! ha en trevlig helg! :D
Amanda Pettersson

2012-10-13 | 16:53:43
URL: http://msterner.webblogg.se
Postat av: Madelene

Sv: ÅH, så det är på Tuna Park de öppnat?! Haha, då vet jag en person (jaaaaaag) som inte kommer att lyckas hålla fingrarna i styr vid nästa besök...! Haha! :D Kram!

Svar: Hahahaha! :D
Amanda Pettersson

2012-10-13 | 23:37:04
URL: http://msterner.webblogg.se

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: