Äntligen


Hejsan alla!
 
Just nu sitter jag i köket och kollar på Scrubs. Jag skriver även detta inlägg på min nya skoldator! Som vi har längtat efter dessa datorer! Vecka efter vecka har vi fått höra att "bara en vecka till, sen kanske ni får dem". Nu när man väl har den framför sig känns så sjukt bra.
 
Denna dator gör mig både lycklig och galen. Ibland hoppar den iväg och gör helt motsatt vad jag vill. Som t.ex nyss... Men att ha en dator, som man inte betalat själv för känns inte så dumt ;)
 
Postat av: Madelene

Åh, vad skönt med en skoldator! :D Vi fick också en varsin skoldator under vårt sista gymnasieår... Jag förstår inte hur vi överlevde med burkdatorer som inte räckte till alla elever, inlogg som knasade, internet som kraschade ständigt etc. innan! Vad är det för datorn ni har fått? :) Kram!

Svar: None
Amanda Pettersson

2012-09-19 | 21:20:50
URL: http://msterner.webblogg.se

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: