Min dag

Halloj underbara läsare!
 
Just nu känner jag att livet är på topp. Skolan flyter på och klassen känns bara bättre och bättre för varje dag, något som glädjer mig mycket. Vi har t ex startat ett "kirg" mot TE12E (vi går i D) då vi flyttade deras fotbollsspel in till vårat klassrum! Det slutade med att de tog tillbaka det och nu står den i vårt klassrum igen, väl säkrat.
Killarna i klassen har även tagit med sig xbox till skolan och kopplat in den till projektorn så att de kan sitta och spela på rasterna. Men vi är ju teknik klass, så varför inte?
 
Mamma och jag kom nyss hem från en promenad ute i det kalla och snart är det dags för att äta pankakor! Och så lite plugg och Hawaii Five - 0 på det ;)
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: