Plugg i badhuset

Hejsan alla vänner (och alla dem jag inte känner!)
 
Idag var en lååång dag i skolan! Vi började med matte 8.30 och fortsatte sedan med den första idrottslektionen. Dagen avslutades med en mer än 2 timmar lång teknik lektion. Måste säga att jag var ganska slut i huvudet efter det! Trött begav jag mig hemmåt innan jag åkte iväg till terminens första sånglektion! Jag missade tyvärr kören igår. Men det kändes bra att vara back on track :)
 
På tisdagar tränar min lilla syster, Johanna, simning. Jag brukar vanligtvis följa med och simma själv medan hon tränar. Men idag blev det för mig att sitta och kolla på medan pappa simmade istället. I knät hade jag fysik och matteboken! Jag fick i alla fall något gjort, vilket känns skönt.
 
[bildkälla]
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: