Pluggar till Lou Reed

Hejsan hoppsan lillebror!
 
Då var det lördag igen. Veckorna går så fort! Men jag gissar på att jag inte kommer tycka så om ett tag.
Imorse var jag hos frisören och tunnade ur mitt väldigt(!) tjocka hår! Det känns super nu. Om en månad ska jag dit igen och färga eller göra slingor. Har inte bestämt mig än, men det är ju ett tag kvar tack och lov! Det skulle vara kul och göra dip dye igen, men denna gången kanske turkost? Eller göra dip dye i en mer naturlig färg som ljusbrunt som skulle passa till mitt blonda hår? Det är svårt att bestämma sig som sagt.
 
Nu känns det mer och mer att hösten börjar komma. Det blir kallare och kallare och jag har nu även bytt ut alla mina kläder i gaderoben till höstens. Men jag gillar hösten, för mig betyder det födelsedag!
 
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: