The day of my life

Hallojsan alla vänner!
 
Åh vad jag känner att detta är en bra dag! Vi började skoldagen med att kolla på filmen The Soical Network som vi ska jobba om på engelskan. Eftersom jag inte sett filmen tidigare tycker jag att det var super kul. Och oj vad jag älskade den! En recension kommer, jag lovar ;)
Efter lunchen hade vi fysik och sen var samhällskunskapen inställd så Liza M och jag gick och tog en fika! Riktigt kul och trevlig. Medan vi satt där fick jag ett mms från mamma med bilder på BILJETTERNA SOM VI KÖPTE TILL JUSTIN BIEBER KONSERTEN!! Vi har vart så oroliga att vi inte skulle få dem så nu är jag så lättat att det inte är sant! Det ska bli riktigt kul, eftersom jag och min lilla syster ska gå.
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: