Justin Bieber 22.04.13

Am I dreaming? Det känns lite så i alla fall. Igår såg jag Justin Bieber LIVE i Globen och stämningen var på topp! Kunde man få en bättre start på veckan eller? Tror knappast det.

Mamma, jag och Johanna åkte upp till huvudstaden för att äta innan pappa plockade upp oss och körde ut till Globen. Det pirrade i magen när vi tog steget in i Globen och ännu lite extra när vi väl satt på våra platser.

När konserten väl drog igång var det magiskt. Basen pumpade så man kunde känna den i hela kroppen, dansarna, bandet och Justin själv var helt otroliga! Kunde inte önska mig något bättre. Jag kommer aldrig att glömma detta! Frågade efter konserten om jag var världens bästa stora syster, eftersom jag bjöd med henne på konserten. Svaret blev: bättre än bäst!

22.04.13 Justin Bieber Believe Tour.

Här kommer lite bilder! Eftersom de är mobilbilder har de en lite taskig kvalité! 

 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: