Måndag, 16:16

Dagen startades med att vi kläckte den stora överraskningen för Johanna, hon ska få en utekanin i 10 års present! Hon blev så galet glad! Vi har lyckats hålla det hemligt för henne i några veckor, men åh vad skönt det känns att kunna tala om det när hon är med! Meningen var att hålla det hemligt tills lördag morgon då den lilla kanin tjejen ska hämtas, men pappas bygge av en kaninbur (i hemlighet) väckte för stort intresse. Detta är väldigt specielt då både mamma och jag är pälsdjursallergiska. Jag är precis lika galet lycklig som min lilla syster!
 
Efter den speciella morgonen åkte vi ut på jakt efter lite saker till den lilla ulltussen (mitt nuvarande namn på den lilla kaninen). Sen blev det pizza på Tuna Park där även YOHIO uppträdde! Kom faktiskt riktigt nära och fick några bra bilder!
 
Nu väntas en promenad med mamma i det fina april vädret!
 
Inget slår hennes min när hon äntligen fick veta!
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: