Söndag, 19:11

Kom nyss på den briljanta idén att man kanske skulle blogga! Nu kan man ju ställa sig frågan, vad har jag haft för mig de senaste dagarna?
 
Veckan rullade på och igår hade jag först en slappdag tillsammans med min pappa, då mamma och Johanna var iväg på simtävling i Enköping. Vi städade Tindras bur, åt lunch på Tuna Park och bara tog det lugnt. För första gången kändes det som jag kunde pusta ut. Inget speciellt viktigt plugg att göra! Efter simhoppet åkte jag till Mathilde som bjöd till kalas. Det blev en toppen kväll!
 
Idag ställdes moppen på, det var lite pirrigt att köre första turen på några månader, men som tur var överlevde jag! Nu ska det mysas med Tindra och Johanna och sedan ska jag fixa efterrätt till familjen!
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: