En dröm

 
Det finns en dröm jag alltid haft. En dröm om att en dag åka som utbytesstudent till USA för ett år. Just denna dröm har levt med mig i många år och för ca 2 år sedan fick den en svacka. Idag är drömmen tillbaka och efter semesterresan till Kalifornien bestämde jag mig att jag ska göra allt jag kan för att för en gång skull förverkliga en av mina drömmar.
 
Efter att ha läst runt mycket bland olika organisationer och haft lite kontakt med dem verkar det nu som om vi är på väg någonstans. Den 10 september ska jag nämligen på en intervju/möte med STS för att ställa lite frågor och se hur de kan fixa med mig som pälsdjursallergiker, som inte EF kunde. Jag hoppas verkligen det kommer gå hela vägen!
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: