Min dag

Idag var en dag full med händelser. Det började med att jag fick gå upp tidigt för att hjälpa till att servera frukost på ett simläger (som är precis där jag bor). När jag var färdig där åkte jag hem innan jag senare drog till Lisa. Väl där kollade vi på Pitch Perfect (det är verkligen min favorit film!) och bakade äppelpaj! Den blev så god. Sen blev det dags för mig att  åka tillbaka till lägret för att servera mellis och så hem en snabbis för att byta om och sedan ner igen för att ha simhoppsträning för de som ville på lägret. Efter mycket åk fram och tillbaka åkte mamma och jag senare ner på stan där vi åt middag på Annas vinbar. Det var riktigt mysigt!
 
Men nu ska jag gå och lägga mig. Ska upp och servera frukost imorgon igen och sedan ska jag träffa Mathilde!
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: