Sommaren 2013

Ja, nu när sommarlovet har lidit mot sitt slut tänkte jag summera mitt sommarlov med mina Instagrambilder! Redan som jag gissade på innan vi fick sommarlov skulle det här bli den bästa sommaren någonsin men utlandsresa, sommarjobb och mycket sol och bad.
 
♥ Som vanligt när sommaren börjar äter vi Slagsta glass ♥ Jordgubbar och mjölk är ett måste på sommarmorgnar
 
♥ Jag räknade ner dagarna tills vi skulle åka till USA ♥ Jag hängde vid poolen på hotellet i stekande Los Angeles
 
♥ Vi besökte Santa Monica Pier på kvällen och såg solen gå ner ♥ Vi jagade Golden Gate bron i dimman efter den perfekta bilden
 
♥ Vi kom tillbaka till Sverige och gick på Grönan i värmen ♥ Jag lovade mig själv att bli bättre på att baka och började med att göra en sockerkaka
 
♥ Jag fortsatte mina bakkunskaper med att göra en morotskaka ♥ Jag, Anna, Ludvig och Emmie var på Mary's Cafe
 
♥ Jag och Malin följde med Lisa och hennes familj till Stockholm där vi såg statsministern och gick på Allsång ♥ Jag saknade USA
 
♥ Vi åkte ner en vecka till Kivik och stannade i Gränna på vägen ♥ Vi badade vid Knäbäckshusen varje dag
 
♥ Jag fotade fina kvällshimlar i Södra Mellby där vi bodde ♥ Vi firade Tindra som blev ett halvår
 
♥ Jag hittade en fantastisk fin fjäril på tomten som solade sig ♥ Jag och Lisa bakade äppelpaj och kollade på Pitch Perfect
 
Det är inte så mycket bilder, men det summerar ändå min sommar ganska bra! Hoppas ni alla har haft en underbar sommar!
 
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: