This means war

Om filmen: Killarna Tuck och FDR är inte bara bästa vänner utan jobbar även som partners för CIA. Tuck bestämmer sig en dag för att bli medlem på en dejtingsida där han hittar Lauren, en tjej som ofta dejtar men inte bryr sig om förhållandet. Tuck och Lauren börjar dejta men en dag kommer det fram att FDR även dejtar henne. Vännerna bestämmer sig för att inte avslöja att de känner varandra och fortsätta dejta Lauren för att se vem hon själv vill välja. Vänskapen skrider väldigt snabbt över till krig...
 
Regissör: McG
 
Skådespelare: Reese Witherspoon, Chris Pine, Tom Hardy och Chelsea Handler m.fl.
 
Genre: Komedi, romans, action
 
Jag tycker: Åh vad den var bra! Jag har längtat länge efter att se den här filmen och nu när jag gjort det kommer jag se den många gånger igen. Den hade allt: humor, romans, action - precis som jag gillar! Jag blev aldrig uttråkade när jag såg den för det hände saker hela tiden som man inte ville missa.
 
TRAILER HÄR!
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: