5 december

Imorgon är det fredag, yay! De senaste två dagarna har vi haft besök av en massa åk 9:or på vår skola då de har fått kommit och kolla in de program som vi har. Jag var guide för teknikprogrammet, som jag tror hade mest besökare under dagarna! Det kommer bli konstigt att ha vanliga lektioner igen... Och vad är inte första lektionen om inte fysik, haha. Vi hade ju "första" slutprovet i tisdags och jag hoppas hon rättat färdigt proven så man snabbt får reda på om man klarat sig eller inte. Annars vet man ju vad man ska plugga över lovet (förutom matte)!
 
Idag är det även min pappas födelsedag! Vi väckte honom tidigt med tårta och paket, bl.a. en längdskids tävlingsdräkt som han ska ha när han åker Vasaloppet. Nu på kvällen satt vi framför tv:n och åt upp de som fanns kvar av tårtan från imorse. Jag älskar dig så mycket pappa och är så glad för att du tror på att jag kommer fixa en år i USA trots att jag ibland undrar ♥️
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: