Dan före dan

Imorgon är det julafton. Kan knappt fatta det! Imorgon ska vi över till farmor och farfar på dagen där kusinerna kommer att vara. Sen kommer vi om några dagar åka upp till stugan i Norge för att få se lite snö och åka skidor! Ska bli så härligt.
 
De senaste dagarna har jag i princip bara gått på stan och köpt julklappar, till skillnad från alla andra år har jag köpt väldigt lite klappar till min familj. Kanske tar en sväng på stan idag igen för att jag kan hitta något mer. Förutom julklappsshopping gick jag igår på bio med Agnes och Lisa och såg Catching Fire (igen). Och ja: den var lika bra andra gången! Jag kommer aldrig få nog av den filmen, den är så himla bra!
 
Ska käka lite frukost nu. Kommer förmodligen inte blogga något imorgon så god jul på er!
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: