Lucia

För precis ett år sedan togs bilden som syns här ovan. Ett år sedan. Då var det drivor med snö ute och minusgrader. Idag är det ingen snö men dock lika kallt.
 
Trodde jag skulle få lite julkänslor idag just för att det är Lucia, men icke! När jag vaknade kollade jag på lucian på tv och sedan julkalendern, julfaktor 100%! Men det faktum att det inte finns någon snö på marken suger. Och inte kom jag i julstämning av luciatåget i skolan! Höjdpunkten denna dag var risgrynsgröten och lussebullen vi fick i skolan till lunch. Tänkte i alla fall åka ner på stan senare och kolla på lucia firandet då det är min gamla skola som är med. Kameran får också följa med!
 
Nu tänkte jag i alla fall mumsa i mig en marsipangris och kolla på Vampire Diaries. Trevliga lucia och hoppas ni får en bra helg!
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: