Onsdag den 18

Hejsan! Det är så mycket i skolan just nu sista veckan så jag hinner knappt med att blogga! Borde nog skriva på min engelska istället för att skriva detta inlägg. Jag förstår inte hur det är menat att vi ska orka med skolan när lärarna släpper bomb efter bomb med saker vi ska göra. Jag har varken ork eller inspiration kvar.
 
Jag tycker nog att jag borde ha lite mer julkänslor, men det finns ju ingen snö! Är så besviken. Tror knappast det kommer komma innan julafton, men jag håller fortfarande tummarna! Har faktiskt inte köpt en enda julklapp än, jag är chokad och lite stressad! Ska köpa på fredag och lördag då vi äntligen, wait for it, fått jullov! Nej nu ska jag försöka rycka upp mig lite, det blir faktiskt pannkakor till middag. C'mon you can make it.
 
 
Låtarna som piggar upp mig (eller ja, nästan) denna gråa onsdag är:
Bang bang - Linda Pira
Kärleksrevolt - Syster sol feat. Dani M, General Knas och Aki
human - Christina Perri
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: