Wake me up when it's all over

Imorgon blir det äntligen jullov. Det känns som en evighet sedan vi kom tillbaka efter höstlovet och började räkna veckorna kvar till jul. Egentligen har tiden gått väldigt snabbt men det har ändå varit en seg höst. Jag hoppas verkligen vårterminen kommer bli bättre då jag kommer bli klar med matten och fysiken! Ingen mer matte och fysik, vilken härlig känsla!
 
Skolan idag var sådär, fick reda på att vår resa till Italien har blivit förflyttade några månader till... september. Det suger. Jag kommer ju förmodligen och hoppningsvis vara i USA då men meningen var ju att vi skulle åka till Italien i maj! Kändes skit att få reda på det, helt klart. Arg och ledsen på samma gång. Jag vill ju åka med mina kompisar! Väldigt besviken. På svenskan såg vi filmen Niceville (originaltitel: The Help) som är så förbaskat bra! Älskar verkligen den filmen.
 
Tro't eller ej men nu ska jag skriva färdigt sista skoluppgiften för läsåret HT-13 och skicka in den. Sen, mina vänner, blir det lov!
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: