Walking in a winter wonderland

Bilder: weheartit
 
Vips så låg det ett vitt täcke av snö på gatorna. Trodde faktiskt jag skulle bli glad över att få se snön falla, men nej! Jag som annars älskar snö, men idag var det inte kul. Snön yrde och blåste rakt upp i ansiktet så att man inte såg vart man gick. Och just nu medan jag sitter inne och kurar och fixar julkort är syrran ute och leker i snön, brr. Ska passa på och kolla ikapp de avsnitt av Glee, Vampire Diaries och The Originals jag missat de senaste veckorna!
 
Denna vecka har varit sämst. Punkt slut. Ska bli skönt med helg nu och så börjar nedräkningen tills jullovet! Idag ska vi faktiskt äta lite julmat. Dags att börja köpa julklappar i helgen kanske?
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: