Biotajm - bra start på lovet

Halloj alla glada!
Är så lycklig över att vi äntligen fått lov. Så länge som jag väntat över att få ha lite ledigt och speciellt: åka skidor! Imorgon bär det av mot fjällen och då ska de nya skidkläderna och hjälmen testas för första gången. 2013 års resa går till Bruksvallarna men vi kommer för mesta dels åka i Ramundberget - mitt favorit ställe i hela världen!
 
Skol veckan har flytit på helt okej, en del att göra och en del att tänka på. Sen har det ju även vart fettisdagen (semlor!!) och alla hjärtans dag (=mammas födelsedag). Nu på kvällen var jag, Malin och Lisa på bio och så Ego.  Åh gud vad den var bra!
Nu ska jag packa och hoppa i sängs, godnatt och hej!
 
På bio, skridskor på idrotten, syrran antagen till musikklass på Djurgårn', tog det lungt och lyssnade på radio
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: