Far-dotter helg

Ännu en vecka har gått och jag har varken haft ork eller tid att blogga. Men nu känner jag mig för att ta mig lite tid till bloggen, vilket syns eftersom jag har gjort en ny design som jag är nöjd med! Den ska få stanna uppe ett tag.
 
Det är lördagen den 2/3 vilket betyder att Melodifestivalen 2013 drar igång ikväll! Ser mycket fram emot det då det gick så fantastiskt bra för Sverige i Eurovision förra året! Ikväll ska jag sitta framför TVn med pappa och kolla alla roliga kommentarer om artisterna på Twitter. Mamma och Johanna är hos mormor och morfar i Kalmar under helgen så pappa och jag har en far och dotter helg (som inkluderar mycket fysik plugg). Igår kväll åt vi pizza och såg filmen The Tourist, som jag tyckte var riktigt bra! Angelina Jolie och Johnny Depp är väl aldrig fel?
 
Lördagens mumsiga frukost och Krilles mosters katt Gandalf!
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: