Idag, torsdag 7/2

Det har varit en händelserik vecka och imorgon är det äntligen fredag! I skolan idag började Lisa och jag kolla på filmen The Perks of Being a Wallflower, vi har bara hunnit en halvtimme in i filmen, men oj vad den är bra! Vill defenitivt läsa boken. På samhällskunskapen hamna vi idag i lite roliga debatter om feminism och normer. Kul att höra vad en klass full med killar har att säga om det! Dessutom började vi kolla på en gammal, rolig, fransk film på franska lektionen. Roligt att göra något annat än att bara jobba i boken!
 
I helgen ska jag förutom stalka Melodifestivalen, gå på en simtränar utbildning för första gången, det ska bli kul! Jag vill även säga till er att rösta på Melodifestivals-debutanten Felicia Olsson som kommer från Eskilstuna och går på samma skola som mig. Hon sjöng vid julavslutningen och hennes röst är otroligt bra. Så kom ihåg att rösta på Felicia!
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: