Irriterad

 
Det har nästan gått en månad sen jag köpte min iPhone 4S och ni kan inte ana hur mycket problem jag har haft med den! Så gör er beredda för här kommer ett riktigt klago-inlägg! Från början fungerade inte mitt sim-kort vilken resulterades i en timmes väntan på Telia. Därefter insåg jag att autofokus på kameran fungerade inte och alla bilder blev suddiga (en anledning varför jag ville ha en iPhone var pga av kameran). Jag fick då byta min telefon men vad jag skulle inse idag när Siri inte fungerade eller i huvudtaget fanns på telefonen insåg jag att i bytet fick jag en 4 ochinte 4S som jag egentligen betalat för.
Är så trött och irriterad på detta! Men det positiva är att jag någon gång nästa vecka kommer få en ny telefon (för andra gången!)
 
[bildkälla]
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: