Måndag 4/2

Kan inte säga att jag lyckades få en speciellt bra start på min dag, jag masade mig upp ur sängen vid 8, åt frukost och skulle sett på de nya Vampire Diaries avsnitten på youtube, men tjejen, vars kanal jag alltid kollar, på hade inte laddat upp dem... Kollade istället på ett avsnitt av Heart of Dixie och insåg att jag skulle missa bussen.
Det fick bli att till skolan. Men med musik i lurarna blev det ganska bra!
 
Dagen har gått på ganska snabbt som måndagar gör. På tekniken hade vi information om vårt inriktningsval som vi ska göra nu inför 2an. Jag är ganska säker på att jag ska väja Deisgn och Produktutveckling då det känns som något som passar mig. På svenskan fick i besök av en polis då vi jobbar med temat "Brott & Straff". Han som prata var väldigt duktig och gjorde det roligt också.
 
Bjuder på en gammal bild som jag tog i höstas
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: